Poł z DOSEM odp..

Autor: Piotr (planeta_at_zt.szczecin.tpsa.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 21:32:01 MET

Nie w autoexecu tylko w configu i tylko przy interlnk, intersvr możesz
odpalać z dosa bez żadnych zmian.
I jeszcze jedno pierw odpalasz intersvr a dopiero potem interlnk.
Ja dla wygody przy kopiowaniu plików z laptopa zrobiłem sobie dysk systemowy
z interlnk i NComanderem. Sprawa staje się banalnie prosta odpalasz na
komputerze albo laptopie intersvr bez żadnego mieszania w systemie,
oczywiście łączysz 2 komputery kablem najlepiej równoległym, wkładasz
dyskietkę systemową i odpalasz 2 komputer z tego dysku.
Dalej to tylko obsługa Nortona przy wielu dyskach.
Proste co.