problem z drukowaniem

Autor: gregs (gregmens_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 13:17:51 MET

Mam problem z drukowaniem w kolorze na HP 670. Skończył mi się tusz w
cartridge'u od kolorów, więc kupiłem napełniacze i go napełniłem. Ale teraz
nie drukuje w ogóle koloru żółtego, tylko niebieski i czerwony. Być może że
zapchała się dyszka (w sumie mało drukowałem w kolorze i nie wiem jak długo
nie było już żółtego). Czy można ją jakoś odetkać? Przemywanie alkoholem nic
nie daje.
Pozdrawiam