Odp: WinOnCD 3.7 Power edition

Autor: ravisoftputer (rvsftptr_at_priv7.onet.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 08:52:29 MET

Cze
W moim przypadku praca z wionon cd 3.7 PE wygladala nastepujaco:
Po zainstalowaniu na sprzecie kopermajnd 500, HD 15 GB jejbiem UDMA 66, 128
ram, plyta ABIT BE-6 odpalil sie spokojnie, no ladnie wyglada i te opcje
mysle sobie miodzik wlasnie to tygrysy lubia najbardziej...
Cos mnie jednak podkusilo i w trakcie gdy byl odpalony puscilem sobie
scandiska. Od razu pokazal mi dziwne okienko dialogowe cale czyste i tylko
potwierdzenie OK. No to jak chcesz OK no to ciach i od razu wyjatek
krytyczny. Mysle sobie reset potem odpale wina i bede cudowal dali.
Niestety szlag trafil cala patrycje, wszystkie dane i cale moje wypociny tak
okolo z 5 lat poszly w kosmos.
Ooo moglem zrobic kopie... ;-(
Tak z ciekawosci zainstalowalem na czystym sprzecie wina i winona 3.7
jeszcze raz i powtorzylem dokladnie powyzsze czynnosci i stalo sie dokladnie
to samo cale nfo o struturze dysku i patrycji zostalo usuniete.
Powstaje teraz pytanie co moglo spowodowac katastrofe?
Moze UDMA 66 na kontrolerze hp366 zamontowanym na plycie ABITA?
A moze "nowatorskie" rozwiazanie INTELA zastosowane w kopermajndzie (coz za
pisownia :-) ) wszak nawet SB LIVE wymagal poprawienia driverow (oryginalne
powodowaly wyjatek krytyczny EMU101)?
Jezeli ktos ma jakies doswiadczenia z winonem 3,7, Abitem, Kopermajndem i
uruchamianiem w tle
scandiska to prosze o nfo.
ravi