Re: Abit BE6, i dyski UDMA66 - czyzby problemy?

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 10:27:07 MET

Dnia Wed, 01 Mar 2000 08:31:36 +0100, Pawel Bogus napisał(a):
>Michal Tarasiejski wrote:

>[cięcie]

>Mam to samo na BE6-II i Quantum 17MB UDMA66. Też boję się trochę kazać
>mu naprawić rzekome błędy, ponieważ partycja jest dostępna i wszystko
>chodzi ok.
>Może ktoś wykazał żyłkę hazardzisty i zapodał naprawę? Jeżeli tak, z
>jakim rezultatem?

Tak, ja. Co prawda tą żyłkę podtrzymywała świadomość, że na drugim dysku
zrobiłem 100% backup :)
No więc kazałem temu durnemu NU to naprawić. Zaczął mieszać, czytać faty,
coś tam długo liczył... a potem wyświetlił raport, że wszystko OK. I nic się
nie zmieniło - dalej za każdym razem krzyczy, że extended jest spierniczone.
Przestałem się tym przejmować :)

P.S. Podejrzewam trochę partition magica. "Problematyczna" partycja extended
     była stworzona właśnie z jego użyciem... Pod linuxem też mam dziwne
     objawy z partycją extended - xcdroast nie widzi partycji w extended).

Pozdrawiam,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |