Re: Jaki modem do P133 ?

Autor: Piotr Kamiński (katoga_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 20:15:52 MET

Marcin Pycko napisał(a):

> mi dzialal na P120 (przetaktowany na 133)
> najprostszy zlomtrix Phantom, chociaz
> teoretycznie wymaga wiecej ..Mhz
>
> jedynie odglos "laczenia" byl opozniony o 3 sec.
> a laczyl sie nawet na 44kbps
>
> Marcin

Faktycznie je¶li chodzi o tanie rozwiązanie będą to modemy Zoltrix < phantom - cobra
- spirit >
Ten najdroższy czyli Spirit chodzi na P100 bez Żadnych problemów < jakie¶ 170zł > .
Ja korzystam z Phantoma od 2 lat i wiele osób się teraz ze mną nie zgodzi ale uważam
że jest to najlepszy modem pod względem wydajno¶ci i ceny < 95zł >!
Faktycznie na niektórych zestawach działa fatalnie < rozłącza połączenia, zamiera a
jak łączy to z marną prędko¶cią > dlatego zanim kupisz warto go sprawdzić na twoim
zestawie!
Mój komp: P200mmx + Płyta na intel TX AT+ grafika S3 1mb + voodoo 4mb + tv ISA + AWE
64 ISA+ Phantom + 2xHDD <samsung+quantum -udma33> + LG 32D +CD-RW BTC
Na tym zestawie łączę się przy minimum 45000 a max który wychwyciłem to 55000
Modem przez 2 lata zerwał mi połącznie może z 10razy - łączę się codziennie!

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!
Piotr Kamiński