Re: klawiatura-problem:(

Autor: Wojciech Krolik (mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 20:02:05 MET

Masz zdefiniowany shortcut (hotkey) AltS jako przestawiajacy rozdzielczosc
monitora. Zreszta prawdopodobnie to jest EscAltS, bo taki jest
"sklad" prawego Alt w klawiaturze PL. Musisz go po prostu wywalic, ale nie
pamietam teraz gdzie dokladnie jest ukryta ta opcja.

Wojtek Krolik
mmkrolik_at_cyf-kr.edu.pl
krolik_at_mol.uj.edu.pl