Potrzebny plik BIOSU !!!

Autor: Maniek_B (9mrz_at_priv7.onet.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 17:50:08 MET

Witam Grupowiczów.
W płycie Super Grace SG 586 430VX, 256k , 2x DIMM
Winchichuj wymazał BIOS.
Na stronie producenta nie znalazłem już tego BIOSU, tylko same nowości.
Może ktoś ma jeszcze taką płytę na chipsecie Intela, i mógłby odczytać
swój BIOS (AWARD) i podesłać aby uruchomić ta płytę!!
A może ktoś wie gdzie jeszcze mogę znaleźć ten plik binarny (jakieś
namiary).
Z góry wielkie dzieki za każdą pomoc.
PS.
Płytę 2 lata temu kupił sąsiad w firmie ADAX , gdzie wczoraj był z prośbą o
pomoc i usłyszał że takimi duperelami i starociami już się nie zajmują!!!!