Re: BE6 II i Celeron 400

Autor: Patryk (kanarek_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 16:31:13 MET

> Ops, przepraszam za tak niecne posadzenie. :)
> Na swoje wytlumaczenie mam tylko to, ze nie podales stopni, a na plytach
> temperatura jest czesto podawana tez w F.
>
> hej
> patka

Informacja dla wszystkich Udalo mi sie zbic temperature !!!
kurcze plyta jest jednak zajebista!!!!!!!!

A wiec po pierwsz obnizylem napiecie, system chodzi bez zatrzutow a
obnizenie z 2.00 na 1.90 dalo zejscie temperatury z 92 stopnie C na 79
stopni C ! obecnie jeszcze obnirzylem na 1.85 temperatura spadla do 72
stopni,
po drugie w biosie mozna ustawic predkosc obrotow wiatraczka , tam lekko je
zwiekszylem.

Mam nadzieje ze to wystarczy, a jak nie to otrzymalem od kolegi z grupy
dyskusyjnej programy do chlodzenia procka, skoro on byl tak mily to ja tez
bede i jesli ktos je chce to zapraszam

Pozdrawiam
Patryk
kanarek_at_mail.atr.bydgoszcz.pl