Re: BF6,BE6II,P3B-f?Bardzo dlugie

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 23:33:18 MET

W Twoim wywodzie na temat wyboru hardware do pc widze delikatnie
möwiac brak konsekwencji.
Z jednej strony wybierasz dobrej jakosci karte graficzna , b. duzo RAM,
itd.a z drugiej strony najnizszej klasy CPU - Celeron 366 -wychodzac z
zalozenia , ze go mozna latwo przetaktowac. Moze i mozna ale co to da poza
niestabilna praca , mozliwymi zwisami sprzetu i problemami z dvd.
Inaczej möwiac to tak jakbys do BMW serii 5 czy Mercedesa klasy E wlozyl
silnik z Fiata z zamontowana turbina.
Moim zdaniem wystarczy 128 MB RAM , SB Live byc nie musi , SB 128 tez nie
jest
najgorszej jakosci a kosztuje 30% ceny SB 1024.
Aby wykorzystac jakosc kart serii Live potrzebujesz dobrej jakosci glosniköw
i aby calosc miala sens musza byc 4.
HDD UDMA66 - tez nie musi byc , nie ma zbyt duzo mainbord, ktöre wspieraja
ten format.
Mam do czynienia z mainboard Asusa.
P3B-F nie sprawia praktycznie zadnych problemöw, pracuje z CPU PIII
Coopermine
100MHz. ( bios i rev. plyty ma tu znaczenie). Instalowane byly te plyty w
najprzerözniejszych konfiguracjach.

Zdzislaw