BE6-II - pytanie?

Autor: Sten (sten_at_tsk.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 23:10:33 MET

Witam szanownych grupowiczow.

Pewnie malo kto pamieta opisywany przeze mnie problem z bledem VCOMM.
Otoz doszedlem problemu.
Sprawiaja go stery UDMA66, a dokladniej pliki Hpt366.mpd, Hptpwr.vxd, ktore
wchodza w konflikt z jakimkolwiek oprogramowaniem SYMANTECa (NAV 5.0, NAV
2000, Norton System Works 2000 itd.).

No w koncu moje pytanie: czy ktos ma takowa plyte, zainstalowane wszystkie
stery i np: Norton AntiVirus 5.0 lub inne oprogramowanie Symanteca i u niego
wszystko smiga bez problemu.

Prosze o wszystkie odpowiedzi, bo nie wiem czy wymiana plyty pomoze, czy
zmienic na inna abita bez UDMA66. Mam win98 SE.

ps. a mialem kupic Microstara BxMaster.

Pozdro

--
Sten