!!! 0202122 - laczenie przez TPSA !!!

Autor: Frog (frog01_at_free.com.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 22:39:21 MET

Hi
Mam modem UsRobotics Sportster Voice 33.6 Faxmodem.
Samo laczenie przebiega dobrze, lecz po pewnym czasie pracy w internecie
polaczenie nie urywa sie, ale nic nie wysyla, ani nie sciaga !!!
Po prostu tylko nabija licznik. Roznie bywa z tym czasem.
Czasem moge posiedziec 1/2 godziny, a czasem (czesciej) nawet nie cala
minute !!! Nie wiem dlaczego. Probowalem na roznych sterownikach do modemu i
nic. Na moim starym compie tak samo. Moze mam zle skonfigorowane polaczenie?
Przeslijcie mi konfigoracje (prawidlowa) polaczenia.
Bede wdzieczny za odpowiedzi na priv.
frog01_at_free.com.pl