Re: nt 4.0 + fat32

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 21:41:34 MET

"Marcin Karbownik" <makarbo_at_poczta.onet.pl> wrote in message news as
follows:
> [...]
> ogole mozliwe? Nie chodzi mi tylko o mozliwosc "widzenia" partycji fat32
ale
> normalnej pracy na tej partycji - czyli zarowno odczytywania jak i
> zapisywania w fat32.
> Czy istnieja jakies biblioteki ktore to realizuja? Moze jest to mozliwe z
> wykorzystaniem ktoregos z service packow? A moze to po prostu odzdzielny
> program ktory dogrywa nowe biblioteki?
> Nie wiem -- doradzcie co robic. Niestety nie moge pozwolic sobie na
> przejscie na win2000 ze wzgledu na cene jak i wysokie wymagania sprzetowe
> nt 4.0 to jeszcze calkiem dobry system :)

Jedyna mozliwosc to driver firmy Winternals
http://www.sysinternals.com/fat32.htm
w wersji read-only jest free, za wersje pelna trzeba juz zaplacic

> pytanie 2: Jak uruchomic UDMA 33 w nt 4.0? Czy realizuje juz to ktorys z
> service packow czy trzeba miec konkretne sterowniki do danego dysku
> (oczywiscie pod ten system).
> mam dysk: IBM DTTA 371440 (rpm 7200 i udma 33)

Najlepiej zastosowac drivery HP Kayak
http://nt.faq.net.pl/Binaries/drivers/Misc/x86/BUSMaster/hp_intel.zip
wczesniej trzeba odinstalowac stare z Control Panel->SCSI Adapters

Roger