Nagralem plyte ISO - nagrywarka widzi Audio? Co jest?

Autor: ada4net (ada4net_at_kki.net.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 16:23:46 MET

Hej!

Nagrywarka to Yamaha 6416s SCSI + Nero 4070
Nagralem plyte CDR, jakies 250 MB w 3 plikach *.zip.
Inne komputery (sprawdzalem na 3) widza plyte OK a moja nagrywarka widzi
ja jako Audio.

Z CDRW tez mialem dziwny przypadek, bo po skasowaniu plyty Quickerase w
Nero i nagraniu czegos innego
plyta pokazala mi stara zawartosc.
Co to moze byc? Nagrywarka swiruje?

Ostatnio podlaczylem skaner zew. to mojego kontrolera i mam wrazenie ze
od tego czasu
zaczely sie problemy.
Skaner ma id2, nagrywarka id3, kontroler id7.
Skaner ma terminator na kablu. Nie wiem jak z nagrywarka czy ma
terminacje czy nie. W ogole nic w niej nie ustawialem.
Podlaczylem i chodzi... chodzila.
Macie jakies pomysly?

Pozdrawiam,
Adam