Odp: off topic: Jak zainstalować 2 k. dzwiękowe

Autor: Polnis (promocje_at_polnis.com.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 16:04:49 MET

Użytkownik Łukasz Walec <lukwal_at_friko1.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:uE5v4.18489$WD.465295_at_news.tpnet.pl...
> Cze, sorry ze nie na temat ale normalnie dostaje frustracji :)
> Chce zainstalowac pod windą 98 dwie k. dz.:
> Aztech 2316R i AD 1815 obie na ISA :)))
>
> Instlowałem na 1001 możliwych sposobów, wyłączanie obsługi MIDI, windows
> sound system itp. Zmieniałem DMA, IRQ, i zasaoby I/O, wszystko na nic :(
> Jedyny sukces to taki że jeden raz system widział obie :))). Najlepsze
jest
> to w konfiguracji pisze że wszystko jest OK, żadnych konfliktów. Ale jak
> chcę zobaczyć coś w ustawieniach Panel sterowania -> Multimedia to od razu
> [...]

A sprobuj wylaczyc Crash Guarda. Ja kiedy mialem go zainstalowanego to
uruchamial sie 3 razy czesciej niz normalnie mi blue screeny wywalalo.
Ani razu tez nie udalo mi sie skutecznie odfreeze'owac zawieszonego
programu.

Green