Palmtopy z Windows CE

Autor: Miś Uszatek (pooch_at_ikar.mps.com.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 15:49:24 MET

Witam i pozdrawiam bardzo serdecznie !
Przepraszam, że zawracam głowę, ale od dawna szukam informacji na temat
palmtopów. Chciałbym w najbliższej przyszłości kupić taki miniaturowy
komputerek, ale jeszcze nigdy nie widziałem żadnego takiego urządzonka "na
żywo", tylko na obrazku. Czy ktoś z was ma może palmtopa (wersje z Windows
CE) i podzieliłby się ze mną spostrzeżeniami. Ciekawi mnie przede wszystkim
jak szybko pracują palmtopy (np. czy na uruchomienie Pocket Worda trzeba
czekać 5 sekund czy 5 minut)
I jeszcze jedno, chyba najważniejsze: czy ktoś wie może gdzie można w miarę
tanio kupić palmtopa w okolicach Wrocławia ? W wiekszości sklepów sprzedawcy
nie bardzo wiedzą o co chodzi. A kiedy juz poszedłem do sklepu Karen
Notebook, powiedziano mi, że palmtopy trzeba sprowadzać na specjalne
zamówienie, czyli nawet nie będę mógł pooglądać zanim kupię :-(. Dlatego
właśnie was proszę o poradę ...