Re: Problem z modemem

Autor: artur (a.kowalski_at_mikrotel.com.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 12:30:20 MET

Maciek Olędzki napisał(a) w wiadomości: <89ging$dmn$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...

>Jeszcze nie. Nie wiem, czy jeszcze tam będą, bo jest to lekko leciwy modem
>(33.6kbp).
>Ale AFAIK problem nie leży w sterownikach. Czytałem gdzieś, że tak
zachowują
>się modemy z homologacją. Pisało tam, że jednym z warunków uzyskania
>homologacji jest właśnie blokada zbyt częstego wybierania numeru. A mój
>modem właśnie ma homlogację (niemiecką).
To jest przyczyna "zatkania" się po 6 powtórzeniu numeru.
Niestety nie wiem który rejestr S za to odpowiada.
Drugie zatkanie sie może być spowodowane rejestrem S19.
Spróbuj ATS19=0.
Proponuję poszukać kogoś z modemem z polską homologacją i poprosić go
o odczytanie profilu po komendzie ATZ, komendą AT&V. Trzeba zwrócić uwagę
na ustawienia rejestrów S (głównie tych oznaczonych w dokumentacji jako
RESERVED).

Artur Kowalski