Clayton VIA MVP3 - brak kabla USB

Autor: Tomasz Stafiński (jenot_at_mi5.org.uk)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 11:29:34 MET

Mam płytę jak w tytule. Niestety nie było z nią dostarczonego śledzia
z gniazdami USB. Może ktoś coś wie na ten temat lub próbował walczyć?
W Californi już pytałem... nie mają zielonego pojęcia czy coś takiego
jest osiągalne... co prawda obiecali się dowiedzieć, ale raczej bym
na nich nie liczył. Na stronach producenta jest informacja o opcjonalnym
śledziu, ale pytanie brzmi: *czy ktoś to sprowadza?*

Pozdrawiam,

--
Tomasz Stafiński jenot_at_mi5.org.uk
           UIN: 48671031