Re: Odp: Problem z overclocking' iem

Autor: Roman Sąsiada (katoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 08:47:58 MET

mpsc wrote:
> ok, ok, ale co jezeli plyta wyciaga jedynie 75 MHz ??? a p 188 mi nie wystar
> cza
Zmienic plyte... ewentualnie mozesz pokombinowac ze zworkami
ustawiajacymi FSB, kolega na jakiejs badziewnej VPpro, ktora tez nie
miala niby 83 MHZ ,ale jak ustawil kombinacje zworek nieopisana w
instrukcji to mu 83 MHz wyskoczylo ...
Ponizej kolega Giersz podpowiada, jak ominac blokade mnoznika, ale ja z
taka metoda nigdy sie nie zetknalem i wstrzymuje sie od glosu...

--
Roman Sasiada
katoda_at_poczta.onet.pl   katoda_at_kki.net.pl