jak wykopac flopa z windy98

Autor: Janusz (janardan_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 00:41:47 MET

Witam
Złożyłem sobie compa bez flopa.
Wolałem te parę dych dołożyć do czegoś bardziej użytecznego
w compie. Zwykle siedzi to w obudowie i się kurzy.
Ale windows chyba nie może normalnie działać bez tego gó**a.
We właściwościach systemu->wydajność- jest:
dysk a: używa.......w trybie zgodności z MS-DOS.
No i HDD chodzi o połowę wolniej.
Pożyczyłem flopa, przeinstalowałem windows, oddałem flopa.
Przez parę dni było OK i znowu ten tryb zgodności się pojawił.
Czy ktoś z Was wie co zrobić (może coś w rejestrze) by win98
działał "normalnie" bez flopa?
Byłbym wdzięczny za wszelkie informacje.
Pozdrawiam
Janusz