Abit BE6, i dyski UDMA66 - czyzby problemy?

Autor: Michal Tarasiejski (trans_at_szczecin.mtl.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 23:40:19 MET

Witajcie,
posiadam w/w plyte wraz z dyskiem Fujitsu 20GB (5400 obr/min).
Dysk mialem podlaczony do kanalu UDMA33, bo byly kiedys klopoty z
podlaczonym dyskiem do U66, kiedy zapodawalem w kieszen na kontrolerze
zwyklym. W koncu jednak wrzucilem nowy bios (wersja _pl- choc wcale
nie jest po polsku :-( ), gmernalem specjalnym softem (wlaczylem
U66).
I niby wszystko OK. Dysk sie laduje (nawet jak jest w kieszeni inny -
co wczesniej powodowalo zawieche). Odpalil sie Win98. Jednak po
uruchomieniu programu Norton Utilities 4.0 (disk doctor'a) ten krzyczy
mi ze mam invalid extedned partition (hi, ze niby dostepu do niej nie
mam - a mam bo dyski inne widze). Pytanie, dlaczego takie cuda sie
dzieja? Kazalbym usunac mu bledy, ale cykam, ze dane strace (a na
razie nie mam czasu na backupy i reinstall systemu (ew.) ).

Dziekuje za wskazowki i pomoc
Michal Tarasiejski