Re: OPTi 930

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 13:00:36 MET

> jak zainstalowac te cholerna karte w Windach 98 ??? sciagnalem drivey
> ze stron OPTi, jednak windy wywalaja mi info, ze nie widza tam
> informacji o sprzecie... proby zalozenia jej jako Creativ SB zwykly
> albo Pro albo 16/AVE nic nie daja :((
> dodam jeszcze, ze karta jest ISAowa :(

Karte instalujesz nie na zasadzie dodaj/usun sprzet, ale programem
(setup.exe) z dyskietki. Po restarcie ustalasz programem dosowym parametry
pracy (IO, IRQ,) W Panelu sterowania karta instaluje sie nie jako pozycja w
menu Kontrolery Video, dzwieku i gier, ale jako osobna pozycja w Systemie,
chyba jako OPTI 930 Sound Controller.Do poprawnej pracy musi byc
zainicjowana przed startem odpowiednim wpisem w Config.sys, w przeciwnym
wypadku nie bedzie pracowac lub Windows jej nie wykryje.

Pozdrowienia

Michal Zielinski              zielinski_at_ckzeto.com.pl    ( Lodz)
Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
ICQ UIN: 9813568                                      +48 601 266310