Odp: SIEC po kartach radiowych

Autor: tomek (tomek_at_rtr.bloklan.org.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 22:05:20 MET

Posiadam w sieci 3 karty radiowe.

> Czy ktos z szanownych grupowiczow spotkal sie z kartami sieciowymi "na
> radio"?
> Czy ewentualnie ktos ma zrobiona taka siec?

Transfer wg. producenta do 1,6 Mb/s - ale to zalezy od odleglości - w moim
przypadku to sa prawie skrajne odleglosci tj. okolo 100 - 120 metrow i
transfer jest srednio 10kB/s w porywach do 50 kB/s, choc wg. producenta
karty dzialaja na odleglosc 90m.

> Jakiego "rzedu" sa transfery (rzeczywiste).
> Jakie sa to koszty i ewentualnie gdzie mozna zasiegnac informacji (danych
> technicznych).
Koszt okolo 174 $ - najtańsze na rynku jakieudalo mi sie spotkać.
www.proxim.com

> Czy jest mozliwosc podlaczenia do sieci zrobionej na koncentryku i kartach
> Realtec
wszystko jest możliwe, oprocz tego co nie możliwe.

> komputerow z kartami "na radio". Czy trzeba robic 1 komputer jako serwer
(2
> karty sieciowe).
Trzeba miec serwer - bo jeśli nie to jak udostępnisz uslugi inej sieci ?

Pozdrawia tomek_at_bloklan.org.pl