Re: Problem z kompem

Autor: ZS (soko_at_liwest.at)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 21:28:53 MET

Sprawdz, czy nie masz wirusu na PC.
Jezeli nie ma to wejdz do BIOS i zröb Load Setup Defaults.
Spisz ew. wczesniej nastawienia w BIOS.
Jezeli nic sie nie zmieni to nie pozostanie Ci nic innego jak sformatowac
HDD i zainstalowac system od nowa.
Gdy PC dalej bedzie zle pracowal to oznacza , ze hardware robi problem.
Typowalbym na plyte glöwna ale mozliwym jest , ze RAM i w dalszej kolejnosci
karta graficzna ma problem.
Czy jak byles z Twoim PC w servisie to on pracowal poprawnie ?

soko_at_liwest.at