Re: SB Live! wstawia trzaski w audio... :-(((((((

Autor: Marcin Karbownik (makarbo_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 09:10:53 MET

Użytkownik Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl> w wiadomooci
do grup dyskusyjnych napisał:38b657d3.1278468_at_news.rubikon.net.pl...
> Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 25 Feb 2000 07:52:35 +0100
> is the real date, "Marcin Karbownik" <makarbo_at_poczta.onet.pl> has
> written something quite wise. But he wasn`t the one.

> Heh, Via VPX niestety... :-((( A na ALI sa problemy? Bo bede niedlugo
> zmienial plyte na Gigabyte na Alladinie V, tak ze problem moze byc
> niejako krotkookresowy... :-)))

Jesli chodzi o ALI to nie mam wlasnych doswiadczen.
Ale jest taka niepisana zasada ktora odczulem na wlasnej skorze --- nie
chcesz miec problemow ze sprzetem, wybierz plyte na jakims chipsecie intela
LX, BX, ZX itp. to jest monopolista i narzuca wlasne prawa (jak na razie nie
widze mozliwosci zeby cos sie zmienilo, chyba ze AMD nadal utrzyma wysoki
poziom w rozwoju Athlona i jego nastepcow a tym samym plyt glownych pod te
procesory)
Jesli mam mozliwosc zaoszczedzenia jeszcze troche grosza -- kup plyte
jakiejs znanej firmy i na intelu to bedziesz mial gwarancje ;)

--
Pozdrowienia
Marcin Karbownik