Re: BIOS - czy mi ktoś wyjaśni?

Autor: Jagadish (jagadish_at_drano.silesianet.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 18:11:52 MET

Witam.
Tuż pod logo AMI (czerwony trójkącik w lewym górnym rogu)
powinna być data: release 04/12/1999, co znaczy że upgrade
się powiódł.
Problemem jest że ci od PCchips chyba nic nie zmieniają
w tych tzw. uaktualnieniach biosu.
Podejrzałem z QuickView kilka plików biosu do tej
płyty i w każdym na końcu jest ta sama data 15.07.95
i ta właśnie data pojawia się po wykryciu dysków itd.
Pozdrawiam
Janusz

Slawek Owoc <slawek_at_ds13.agh.edu.pl> napisał(a) w artykule
<89db1t$abu$1_at_info.cyf-kr.edu.pl>...