Re: MARVEL G400-TV problem (bylo G00-TV)

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 17:29:09 MET

Uzytkownik Andrzej Popowski napisal:

> Firma Tornado, ktora prowadzi Matroxa sprzedaje Marvela G400 z
> wyraznym zaznaczeniem, ze nie ma PAL/DK

Ja kupowalem w ABITECHU, gdzie mnie zapewniano, ze z fonia klopotow
nie bedzie. Karta jest swietna, nie chcialbym z niej rezygnowac,
raczej wymusic na dystrybutorze, ktory sie na swoich stronach chwali
ze jako pierwszy wprowadza ja na nasz rynek, realizacje tego, do czego
takie wprowadzenie zobowiazuje. Nikt w Polsce nie kupuje karty po to,
zeby z nia wyjezdzac w celu ogladania TV tam, gdzie to bedzie mozliwe :)

A gdzie to zaznaczenie f-my TORNADO o ktorym piszesz, mozna znalezc ?
Strona www.tornado.com.pl cos mi nie dziala (moze to zly adres ?)...

Pozdrowienia

 Józek