Re: Sterowniki Fachman 1.2 a Viper V550 3.68

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 15:54:47 MET

"Roman Sąsiada" <katoda_at_poczta.onet.pl> wrote in message news as follows:
> [...]
Wiesz to jest tak, jak nie przetestujesz na swojej maszynie to nie wiesz
U mnie na przyklad najlepiej chodza fachmany 1.2. Ale czytalem opinie, ze
Vipery maja z nimi problemy. Drivery z serii 3.xx najczesciej byly
wolniejsze
od swoich poprzednikow 2.xx (fachmany sa na nich oparte),
ale podobno w wersji beta 3.77 to sie zmienilo (nie sprawdzalem).
Poza tym fachmany maja to do siebie, ze przy instalacji dodaja wiele wpisow
do rejestru
poprawiajacych wydajnosc. Przy innych driverach trzeba recznie je sobie
pododawac.
Wiec najlepiej przetestuj pare driverkow na swojej maszynce pod
q3, 3dmark2000 i co tam jeszcze znajdziesz
i wybierz najlepsze dla swojej konfiguracji

Roger