Re: Problem z modemem

Autor: Maciek Olędzki (ldevil_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 14:25:36 MET

LMB <telefony_at_poczta.onet.pl> napisał(a) tak:
> Próbowałeś ścišgnšć nowe sterowniki ze strony producenta?

Jeszcze nie. Nie wiem, czy jeszcze tam będą, bo jest to lekko leciwy modem
(33.6kbp).
Ale AFAIK problem nie leży w sterownikach. Czytałem gdzieś, że tak zachowują
się modemy z homologacją. Pisało tam, że jednym z warunków uzyskania
homologacji jest właśnie blokada zbyt częstego wybierania numeru. A mój
modem właśnie ma homlogację (niemiecką).