Re: Odp: Modem zamiast telefonu

Autor: Lucas (infor_at_spidernet.com.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 09:12:44 MET

A ja podlaczylem modem do karty muzycznej, do ktorej podlaczylem sluchawki z
mikrofonem i wszystko jest ok. Tak wogole to polaczylem ze soba dwa modemy
(jeden wewn. i jeden zewn.) Z jednego odbieram faksy, a drugi sluzy wlasnie do
rozmow i oba dzialaja jednoczesnie. heh... Nie wiem tylko jak "wypluc" do
mojego rozmowcy dzwiek po morphingu. (Live).
Moze ktos wie jak to zrobic???