Jaka kamera?

Autor: Gizmo (gstask_at_USUN-TO.polbox.com)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 08:52:17 MET

Przymierzam sie do kupna kamerki do kompa.
Od razu zaznaczam ze nie chce by byla to jakas tandeta i bynajmniej
nie zamierzam jej wykorzystywac do jakichs durnych videokonferencji.
Chce ja raczej do domowego uzytku - zrobic komus zdjecie,
kilkusekundowy film, itp. Wiem, ze pelnometrazowego filmu nie nakrece
- za slabe parametry techniczne ale tak do nieprofesjonalnych
zastosowań...
Moze macie jakies doswiadczenie z kamer-kami i podzielicie sie
spostrzezenmiami?