Re: Phantom!?

Autor: Janusz Czapek (januszcz_at_polbox.com)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 07:05:27 MET

"Neas!" <bez.tego.neas_at_post.pl.wytnij.to> napisał(a) na pl.comp.pecet:

>Według Was to kiepski modem? U mnie negocjuje prawie zawsze 50 667 kbps,
>wogóle nie zrywa połączeń. I co Wy na to? ;-)
  Ja użytkuje go już ponad rok i też jestem zadowolony. Chociaż trzeba
przyznać
  że maila 1,5 mB ciagnął mi dzisiaj 17 minut i jak zawsze w trakcie dwóch
impulsów (a 6 min )jestem w stanie pobrać pocztę z pięciu kont oraz około
15 grup news tak w takim przypadku niestety.Pobrał tylko trzy :((
Negocjuje szybkość 44 do 48 kbps i tez nie zrywa połączeń .
Pozdrawiam Janusz