Re: Konflikt sprzetowy, jak go usunac ????????

Autor: Kaja (kaja1_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 02:36:53 MET

Marcin Lipski napisał(a):

> Przeformatować HDD i zainstalować Win 98 od zera.
>
> Użytkownik Pejsu <barttecss_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:fEgu4.10779$WD.206596_at_news.tpnet.pl...

> menedżerze
> wg
> dla

Takie głupoty nieraz odpisują,że aż sie chce płakać.Wiele osób tutaj na grupie
nie wiedziało co to jest kontroler dysku.Pisali,że to jakaś taśma łączaca
dysk.
W tym menagerze urządzeń wejdź we właściwości i naciśnij na takie okienko:
"ustaw konfigurację ręcznie".Jeśli to nie pomoże,to usuń to urządzenie.Przy
ponownym uruchomieniu komputera system znajdzie odpowiednie
urządzenie.Myślę,że ustawienie ręczne pomoże,bowiem ja też miałam kiedys taki
problem i mi pomogło.
Kaja