RE: Euro Plus + Reward

Autor: mariowac (mariowac_at_free.poltronic.net)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 01:51:13 MET

Piracka kopia potrzebujesz craka

Mam pewien problem z programem do nauki języka angielskiego Euro Plus +
Reward.
Owszem, zainstalował się, nawet się uruchomił i większosć jego elementów
działa oprócz lekcji. Po wybraniu lekcji pojawia się czarne pole zamiast
tresci lekcji. Sam program w ogólnosci działa tzn. można np. wycofać się
z tej niewidocznej lekcji do głównego menu i zamknąć np program. Gdzies
na tej liscie obiło mi się o oczy, że więcej osób ma podobny problem i
że jest jakis program który potrafi wyjasnić ten problem.
Proszę o jakąs radę w tej sprawie.
Sylwek Jagielski
www.pcsklep.silesianet.pl -najtańszy internetowy sklep komputerowy

--