Celeron 300A i płyta Winmax

Autor: lewiS/AiDS (lewis_at_viper.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 01:00:20 MET

Kupiłem właśnie Celerona 300A (Slot1) i płytę Winmax PT-6IBD (na BXie).
Płyta ma zworkę 66/100MHz i ustawianie posrednich magistral w biosie.Mnożnik
można ustawić do 8.0x.
Gdy wrzuciłem proca na 450MHz to się wiesza podczas uruchamiania Windy (już
na samym końcu jak ma się pokazać belka z menu Start). Na 374MHz (4.5x83)
Windole się uruchamiają ale nie chodzi Q2 (innych gier nie sprawdzałem). Na
338MHz Q2 wiesza się w momencie zmiany fullscreen/okno. Aha! Karta graficzna
to ColorMax Savage 3d/8MB na standardowych sterownikach. Czy coś wycisnę z
tej płyty i procesora. Tylko nie piszcie, że płyta chujowa.... Jest jaka
jest i już.

lewiS/AiDS
mailto: lewis_at_viper.pl