Restart

Autor: Robert Kuczmera (robuskuc_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 22:57:25 MET

Witam. Mam jedno pytanko dotyczace Win98. Jaka jest roznica pomiedzy
"zimnym" startem kompa (tzn. uruchomieniem go od zera) a restartem po
wyborze polecenia "uruchom ponownie". Pytam, bo mam wrazenie, ze w tym
drugim przypadku komputer pozostawia jednak jakies "smiecie" w pamieci i nie
jest to start zupelnie od zera (jak np. po resetowaniu), lub może inaczej
zapisuje
jakies dane konfiguracyjne przy zamykaniu systemu w tych dwoch przypadkach.
Moze to glupie pytanie, ale podobno nie ma glupich pytan tylko glupie
odpowiedzi.
Mam wlasnie taki klopot. Moj komp poprawnie zachowuje sie przy zimnym
starcie,
ale czasami zdarzaja mu sie bledy przy restarcie ("uruchom ponownie"). Juz
nie wiem
co jest grane! Bledy pojawiaja sie na etapie ladowania Win98 (tzn. zdarzaja
sie krytyczne
wyjatki, blad explorera, msgsrv32). Zauwazylem, ze krytyczne wyjatki
powodowaly
chyba rezydentne antywirusy (Norton AV 5.0, Sophos). Teraz ma Nortona AV
2000.
Ustawilem go tak, aby czesc rezydentna (monitor antywirusowy) ladowal sie
dopiero po logowaniu.
I to chyba pomoglo. Ale nadal restarujac kompa (np. po jakichs grach - lubie
Neverhooda)
rzadko, ale jednak zdarzaja sie problemy. Help me! Mam 64Mb RAM,
AMD-K6.2 400MHz, BIOS Award, plyta Gigabyte, VooDoo 16Mb,
modem Zoltrix 56k, SoundBlaster. Jeszcze raz prosze o jakies porady. Serwis
komputerowy
zaklina sie, ze z hardware'm wszystko jest OK.

pozdro
Robert

pozdro
Robert