Odp: Na pomoc podkręcanie 300A

Autor: Unlea (unlea_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 22:28:25 MET

Użytkownik Aaapsik <aaapsik_at_kki.net.pl>
> podkrecilem C300A na 100 (zakleilem B21), ale:

> - DOS - ok
> - Linux (X-Windows)- ok
> - Windows 95 - zawiesza sie po okolo 5-10 minutach :-(
> (czy to wina karty graficznej - AGP RIVA VANTA - bez radiatora - ?)

> ps. a jak zmienic napiecia?

    Wiesz, szczerze, nigdy się nie bawiłem osobiście w zaklejanie B21 -
słyszałem - ale nie proobowałem, tak jak pisałem w PCChipsie jest tylko
zworka 66/100 - przepiąłem zaraz
po zakupie Cel300A @450 i chodzi tak już ładny kawał czasu (dokładnie
zestaw to: RIVA TNT 16Mb- też bez swojego chłodzenia, 64Ram - 100Mhz,
Dwa dyski Seagate - jednym słowem dużo ciepła) całkiem w porządku.
     W Twoim przypadku prawdopodobnie to Win95 daje czad - skoro X''y
chodzą to prawdopodobnie system wytrzymuje - _Przeinstaluj Windows_. Co
do napiec w Soyo - nie wiem, nigdy nie miałem jej w rękach.
Masz 100Mhz Pamieci?

--
Pozdroowka
2B <unlea_at_kki.net.pl>