Aparat cyf. cd problemow - dziwna sprawa

Autor: Bedek (bedek_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 18:56:58 MET

Czesc!

Wczoraj pytalem o rowiazanie problemu polaczenia pomiedzy aparatem cyfrowym
a kopmputerem za pomoca RS232.
Dzisiaj, kontynuujac moja walke z Agfa zaobserwowalem dziwna rzecz.
Uporalem sie juz z nawiazaniem polaczenia z komputerem (a moze jeszcze
nie?). Wystapil jednak taki problem.
Mam dwie karty CompactFlash: 4MB i 32 MB. Zdjecia zapisane na mniejszej
przegrywaja sie spoko, przy roznych predkosciach przesylu i wszystko jest
git. Natomiast zdjecia zapisane na wiekszej w ogole nie sa widziane przez
program do zgrywania. Po znakach dawanych przez aparat widac, ze polaczenie
prawdopodobnie zostalo nawiazane, ale nic sie nie dzieje. Nie jest to jednak
tak samo jak przy pustej karcie, bo wtedy program mowi, ze karta jest pusta.
Nie wiem co ma do rzeczy wielkosc karty, aparat jest przystosowany do 96 MB.
Jesli ktos spotkal sie z takim problemem to o wskazowki jak go rozwiazac.
Dzieki za wszelki informacje!

Pozdrowienia!
Bedek
bedek_at_poczta.onet.pl