Re: Problem z monitorem

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds13.agh.edu.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 18:12:25 MET

>Obraz na monitorze (Deawoo 1511B) jest nieostry
>nie wiem co sie stalo czy to wina monitora czy karty graficznej (Voodoo
>Rush - Single Board)

Mialem podobny problem - mianowicie kupilem w/w monitor i po jakichs 1.5
miesiacy cos tam zaczelo smierdziec w srodku, a potem przestalo. Po tym
calym wydarzeniu okazalo sie ze niektore gierki ktore dzialaja "pod dosem" -
dos4gw etc. wieszaja komputer na amen - objawami byl black screen i
wygaszenie sie monitora (pomaranczowa lampka).

Pomagal tylko i wylacznie reset sprzetowy lub power off.

W koncu wkurzylem sie, monitor poszedl do serwisu - po jakichs 10 dniach
(cholernie szybko jak na wysylke do autoryzowanego serwisu, biorac pod uwage
"21 dni roboczych zapisanych na gwarancji ;-) wrocil z adnotacja ze dokonano
wymiany modulu odpowiedzialnego za sterowanie odchylaniem H/V

Czym predzej podpialem monitorek spowrtoem, wlaczylem - i szok - obeaz
wygladal tak jakbym zmienil monitor, nastapila ogromna poprawa jakosci
obrazu etc.

Moze w tym tkwi problem?

--
Maciej Machacz