Modem zamiast telefonu

Autor: MoN (mm99_at_promail.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 17:21:13 MET

Czesc ;]
MAm modem US Robotic ;].... I z tylu moge podpiac do niego
mikrofon i sluchawki ... JEdnak kiedy dzwonie do kogos za pomoca programu
Telefon dolaczonego do Windows 98 to nic nie slysze przez podlaczone
sluchawki ani nic nie slychac z drugiej strony jak mowie do mikrofonu ...
Musze podniesc sluchawke telefonu ... ;(
Czy ktos mi moze napisac jak zrobic cos takiego ze dzwonie do kogos
przez komputer (wogole nie uzywajac telefonu) i rozmawiam z nim mowiac
do niego przez mikrofon od kompa i slyszac go w sluchawkach ..
To samo zeby bylo jak odbieram od kogos telefon. Po prostu chodzi mi o
kompletne uniezaleznienie sie od telefonu ... ;]

NIech mi ktos cos doradzi.
Pozdrawiam
   MoN