Re: OPTi 930

Autor: echm (powolniak_at_topnet.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 16:42:54 MET

Jan M. napisał(a) w wiadomości: <89djt2$3c0$1_at_h1.uw.edu.pl>...
>jak zainstalowac te cholerna karte w Windach 98 ??? sciagnalem drivey
>ze stron OPTi, jednak windy wywalaja mi info, ze nie widza tam
>informacji o sprzecie... proby zalozenia jej jako Creativ SB zwykly
>albo Pro albo 16/AVE nic nie daja :((
>dodam jeszcze, ze karta jest ISAowa :(

Ja mam taka karte i mialem podobne klopoty pod win98 beta. Nie mozna bylo w
zaden sposob zmusic driverow do instalacji (nie widzialo informacji o
"sprzecie" :). Jedynym sposobem, jaki okazal sie skuteczny, to bylo:
skasowanie win98, zainstalowanie 95, zainstalowanie driverow, oraz upgrade
95 do 98 beta. Teraz wszystko gra. Dodam, ze jak probowalem pod pelna wersja
98, to udalo sie zainstalowac drivery bez takich sztuczek.