Odp: program do broszur

Autor: Kacperczak (kacpra_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 14:45:49 MET

>proponuje AbodeInDesign albo Quark Press... ale raczej to pierwsze...

eeh, nie Abode tylko Adobe, nie Press, tylko XPress (ale niech będzie że to
literówki ;>)

tak czy inaczej - wysoko każesz mierzyc!
po co gościowi indesign za 2,5 tysiąca czy 2 razy droższy quark??

fakt, wszystko zależy od tego jak rozumieć słowo "broszury", ale o ile tylko
nie będzie tam masy tekstu, zaś pojedyncza broszura będzie się zawierać na
1-2 stronach, to w zupełności wystarczy corel - od wersji 7 wzwyż (ja bym
wybrał ósemkę, choć i siudemka w zupełności wystarczy, dzięwiątki nie
polecam :)

pozdrowienia,
Kacper Kuciński

---------- e-mail: kacpra_at_poczta.onet.pl ----------