Odp: BIOS obsluguje tylko 8GB HDD

Autor: Artur Mariansky (arturmar_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 15:47:14 MET

Użytkownik Ryszard Lenartowicz <rylen_at_in.com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:xEzt4.5270$WD.125020_at_news.tpnet.pl...
> Mialem podobny problem , po zainstalowaniu Ontrack Disk komputer
> "spowolnial"
> ale to podobno prawidlowosc.

Hmm, ja o tym nie slyszalem. A o ile mialby spowolniec ? Jakies zauwazalne
roznice ?

> Ale czy nie mozna wlozyc dysku na "nowszy" komputer, rozbic na 2 partycje
> z powrotem
> przeniesc. Chyba wtedy powinien widziec........?

Raczej malo prawdopodobne. IMHO nie bedziesz mial dostepu do "nadwyzkowych"
partycji, a jesli partycja wypadnie w czesci na tej "dodatkowej" czesci to
pewnie beda bledy wyskakiwac przy disc doctorach i takich tam,
Pozdrawiam.

--
         Artur Mariansky