Outlook Express , jak przeniesc cala poczte ?

Autor: MiChAeL_z (michaelz_at_hot.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 15:00:07 MET

 Zmieniam niedlugo twardziela , i musze jakos przeniesc cala poczte ( ponad
45 mega ) , a kasowac nie bede bo mi szkoda . Otoz to mam pare pytan .

Nie wiem , czy mozna , ale nasuwa mi sie takie rozwiazanie . Skopiowac caly
folder z poczta ( wiem , ktory to to jest ) , na nowego twardziela , wprost
do nowego katalogu programu pocztowego . I tu nadchodzi nastepny dylemat ,
czy Outlook 5.0 , jakos te stara poczte przeczyta , przerobi ja jakos , czy
lepiej od nowa zainstalowac Outlooka 4.0 , ktory sobie chyba poradzi bez
problemu . Jak wy sobie radziliscie w takim przypadku ? Oplaca sie w ogole
zamieniac 4.0 na 5.0 , bo do tego 4.0 to sie z deka przywiazalem :) , sa w
5.0 jakies istotne zmiany co do poprzedniej wersji ?

na razie
MiChAeL_z --> mailbox@ - [ michaelz_at_hot.pl ]
[ http://viper.pl/~prsk ] - [pl.rec.sport.koszykowka]
[ Michael Jordan will be forever in my mind ]