Re: Odp: jaki filtr na monitor?

Autor: W&Z Janeczek (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Sun 27 Feb 2000 - 00:43:44 MET

"Przemysław Przedwojski" wrote:

> Bardzo dobre są filtry Polaroida, osobiście posiadam CP-90 Contour i jestem
> z niego zadowolony (cena ok. 260 zł). Uważaj jednaj, bo zazwyczaj filtr na
> monitor 14-15" nie będzie pasował do 17". Ponadto w przypadku nowych
> monitorów spełniających normę TCO'95 lub jeszcze lepiej TCO'99 filtry nie są
> już praktycznie potrzebne.
>
> Użytkownik -swr- <sswrr_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:tERt4.7295$WD.170588_at_news.tpnet.pl...

Przez kilka lat sprawdzałem różne filtry. Według mnie najlepszy jest Polaroid.
Mam monitor spełniający normę TCO95 ale filtr jest wciąż potrzebny!
Cena filtru to równowartość dwu wizyt u dobrego okulisty wraz z podstawowymi
badaniami. Zawsze się opłaca kupno dobrego filtra oraz posiadanie dobrego
monitora i dla Twoich oczu a z czasem dla Twojego portfela.
Pozdrawiam

--
W&Z. Janeczek
bilboart_at_lodz.pdi.net