Odp: jak włączyć DMA

Autor: Zbigniew M (zbimar_at_poczta.wp.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 21:55:58 MET

Użytkownik Wojtek Frabinski <wojtekfr_at_alpha.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:pk7fbs437f0uoh7dljjuri34bftqb9kvpa_at_4ax.com...
> Znalazłem jakąś opcje w rejestrze, chyba odpowiedzialną za DMA dla
> dysku u zmieniłem wartość z 00 na 01. Ale różnicy nie widzę. Jak
> sprawdzić (inaczej niż w menadżerze urządzeń) czy dysk rzeczywiście
> pracuje w trybie DMA?

Witam
U mnie takie same efekty przynosi zarówno zaznaczenie DMA w menadżerze
urządzeń jak i edycja rejestru. Po ponownym uruchomieniu DMA i tak jest
wyłączone. Czy można coś na to poradzić? Może trzeba przestawić coś w
BIOSie?
Pozdrawiam i proszę o pomoc
Zbychu