Przegrywanie płyt Cd copy

Autor: Barteczek (bgrabowski_at_poczta.fm)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 15:07:56 MET

Kupiłem nagrywarkę Traxdata CDRW4424 i nie mogę przegrywać lyt tzn.
bezpośrednio z cd (cd copy). Nagrywarka normalnie nagrała mi z 4-krotną
prędkością płytę CDR, ale nie mogę przegrać bezpośrednio z płyty. Jako
źródło posiadam DVD LG-8080 B (CDx40 Dvdx8). Dvd dotychczasowo działała mi
bardzo poprawnie, ale gdy wsadziłem nagryware niekiedy nie odczytuje
poprawnie płyt. Próbowałem różnych ustawień i podłączeń cd nagrywara. Na
Primary Ide ma dysk Samsung 20Gb UDMA66 , a na Secondary Ide Dvd i
Cdrw.Przełączania nic nie dały.Dalej przy próbie przegrywania występuje błąd
("buffer underrun. Writing stopped because the data was sent too slow).Nie
rozumiem przecież z napędu Dvd płyt cd powinny odczytywane z prędkością do
40x. DMA ma pozałaczane .Oprogramowanie które używam to WinOnCd 3.7.Sprzęt
ram 64,Cel 433_at_488 , Samsung Sv2046,Płyta Dfi Pa-61 (Via 133). Proszę o radę
czy zmienić oprogramowanie nagrywające, reklamować DVD lub nagrywarkę

--
Pozdrawiam Bartek G.
Tel 604324452