RE: LATWY ZAROBEK NA E-MAIL

Autor: Dariusz Pakowski (Łódź) (antim_at_kki.net.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 10:09:38 MET

rafal <raf22_at_poczta.wp.pl> napisał(a):

> ani jedno ani drugie. sprobowac nie zaszkodzi

Prowadźcie takich dyskusji więcej, odbierajcie pocztę, klikajcie, gdzie
popadnie,
a potem płaczcie, że jakiś skrypt posłał informacje o konfiguracji Waszych
komputerów, oprogramowaniu, hasłach, gdzieś tam. Nie ma nic za darmo.
Zastanówcie się trochę. I nie chwalcie się pieniędzmi publicznie. Pieprzony
fiskus odbierze Wam to z nawiązką. A może zapłaciliście podatek?
Zadajcie sobie jeszcze kilka pytań, w jaki sposób płacicie lub zapłacicie
za swoją naiwność.

Dobrej zabawy i więcej rozumu Wam życzę.