Odp: Modem GVC Infocenter 5 in 1

Autor: Leszek Ciszewski (leszekc_at_alpha.net.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 05:41:17 MET

Ja mam od dwóch miesięcy i nawet udało mi się
odebrać kilka faksów, ale ich na oczy nie zobaczyłem. :)
Sygnał faksu daje, ale dość późno.

Poza tym kłóci się z platynowym SB. :)

Jak się nauczę obsługiwania tego czegoś -- dam Ci znać.

LC.

Użytkownik Luki <luki_at_viper.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:r2Ft4.6135$WD.149602_at_news.tpnet.pl...