Re: Aparat cyfrowy

Autor: Andrzej Car (acar_at_warta.com.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 09:53:31 MET

A jabys zamiescil informacje :

1/jakiego aparatu uzywasz
2/czy przesylasz do PC przez RS232 , czy kart smartmedia(olympus,fuji)
czy kart pamieci sony ,czy innego ustrojstwa
3/jakich portow uzywasz w PC
4/jakie oprogramowanie jest zaistalowane do przechwytywania klatek w
PC-ecie

Mysle ,ze mialbys wieksze szanse na uzyskanie odpowiedzi - zapewniam i
pozdrawiam , ale
bez odpowiedzi na te pytania nie potrafie pomoc.

--
  http://republika.pl/carewicze ew http://friko6.onet.pl/gda/carewicze/
  ZAPRASZAM <FOTO STRONA> ANDRZEJ CAR   tel. kom.+048-58  0 603-186-222