Problem z nagrywaniem x4.

Autor: Tomek T (ttokarz_at_controlp.tarnow.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 09:23:40 MET

Czesc!
Mam nagrywarkę Yamaha CRW4261t i korzystam z WinOnCD ver3.6, system
WIN95 (Pentium 233MMX, 64MB RAM).
Mam problem z nagrywaniem z szybkoscia x4, (dobrze ze jest test, bo bym
napsul plytek :-)))) ) wywala mi się komunikat ze dane wysylane sa zbyt
wolno i bufor ulega oproznieniu. Na dane do nagrywania mam wydzielona
partycje 700MB, na ktorej nic oprocz tych danych nie ma, podczas
nagrywania wylogowywuje sie z sieci i nic oprocz WinOnCd nie jest
uruchomione podczas nagrywania.
Jak mozna temu zaradzić?, cos trzeba zmienic w konfiguracji windozy,
jesli tak to co i gdzie??, czy moze jakies ustawienia WinOnCD???
Prosze o kontakt na grupie lub na priva, w razie czego sluze
odpowiedziami na dodatkowe pytania..
Pozdrawiam
    Tomek T.

--